AinMokti
Ainmokti
Home About Stuffs Twitter instagram

owner


" my other world. for me to share about my life and passion. "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

luahan 1..
Friday 23 September 2011 • 01:26 • 0 comments



perkara yang paling menyedihkan dalam hidup...adalah apabila melihat orang lain memiliki apa yang kita susah untuk memiliki..masa tu semua benda jadi tak kena...hati asa xkena, mula r asa sebak..semua ada la..aku pon tak paham apesal r aku senang sangat asa camtu skunk nyh...ahh!! sial r!! kenapa setiap apa yang aku asa bertentangan dengan apa yang diorang asa..pastu, mula r sifat jeles mai bertenggek kat aty ni..hishhh!! sungguh tak bagos lar!!! dan setiap kali tu jugak aku cuba nak swonokkan aty ni dengan kata "lek ain jangan tunjuk kesedihan ang!"
kadang2 aku rasa terasing..macam xda lansung ruang untuk aku kat situ..semua orang asyik nampak objek yang sama ja..tiap kali tu la yang jadi perhatian..well, .....tu kan____, ____, semua bagos la..susah kalu hidup ni dikelilingi orang yg sarcastic suma..cakap mulut maw manis..tapi,..haha..aku sedar kot kadang2 tu sgala yang dipamerkan tak ikhlas...tapi aku cuba diamkan untuk tengok sejauh mana permainan ni akan terus memaksa aku bermain...sungguh tak adil..tiap ary aku berharap agar aku cepat2 tamatkan permainan ni..sebabnya aku dah letih dan bosan bermain...
erghhh!!! tak taw knapa aku ter"emo" lebeyh ni...sapa trasa ambik la..aku cuma luahkan secara umum..paham2 la..spa yang xpaham xpayah paham...n jangan persoalkan aku lgi tentang ni...cerita stop disini!!!

p/s: mr.right...bila nak muncul??

Labels: ,



0 Comments:

Post a Comment


|