AinMokti
Ainmokti
Home About Stuffs Twitter instagram

owner


" my other world. for me to share about my life and passion. "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

study time!!
Thursday 6 October 2011 • 07:35 • 0 comments




annyeonghaseyo!!!!
harini dah 6 oktober 2011..dah xsampai sebulan lagi SPM akan tiba..uishhh...nevesnya!!!
kalau ditanya preparation aku camna?? erm..jawabnya..xready lagi la..kalu boleyh sampai bila pon xready kan? tapi apa boleyh buat masa tetap berlalu..jam tetap bedetik..hari bersilih ganti...SPM tetap akan sampai jugak...
oleh sebab itu lar..aku dah ambil keputusan untuk xnak buang masa lagi...nak cuba hilangkan tabiat online fb, twitter, blog, tumblr, weheartit suma nyh...ya aku taw xda sapa yang boleyh tolong aku melainkan diri aku sendiri..kalu difikirkan balek..dah brapa banyak masa aku terbuang....setaun ni berlalu macam tu ja..menyesalnya!! cukup la aku menyesal skunk..aku xmaw lagy menyesal bila dapat result nanti...
dada n otak rasa sesak skunk ni sebab terlalu fikirkan preparation yang xbrapa nak okeyhhh lagi ni...
dan mungkin...mungkin la weyh..ini adalah entry yang last sebelum SPM..insyaallah lepas SPM ni aku update lagi..sesungguhnya aku bakal merindui blog ni n twitter osooo...fb kot...tapi insyaallh jugak aku akn cuba melupakan semua tu buat masa sebulan lebeyh ni..harap boleyh lakukan la...
err, jadual anjal di sekolah pon dah mula...+ tusyen lagi + kelas tambahan lepas skolah lagi...banyakkan latihan paper trial negeri2..insyaallah 9A+ ....yakin!! (mcm xmmpu jerr)..
ok la..jumpa lagy lepas SPM...last word from me...sarangahae...^^

p/s: doakan kejayaan NURUL AIN BINTI MOKTI...aminnn!!!

Labels: , ,



0 Comments:

Post a Comment


|