AinMokti
Ainmokti
Home About Stuffs Twitter instagram

owner


" my other world. for me to share about my life and passion. "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

selamat tinggal 2011, selamat datang 2012.
Saturday 31 December 2011 • 06:08 • 0 comments



Tumblr_lx1s7cvwtg1qjfucho1_1280_large
salam. dah lama aku tak menaip kat blog ni. dah 2 minggu rasanya. sebenarnya saja ja, memandangkan idea pon tadak..haha..arini dah 31.12.2011. dan kejap ja lagi dah nak masuk taun 2012. erm, bertambah la umur aku. dah nk masuk 18. tinggal sebulan tujuh hari ja lagi aku akan menjadi remaja yang berumur 18 tahun. semakin bertambah umur semakin bertambah tanggungjawab. tahun 2011 ni bermacam2 benda n pengalamn yang dah aku rasa. pahit, manis..tahun 2011 juga tahun di mana aku menamatkan zaman persekolahan aku..tahun depan insyaallah aku akan melangkag ke satu tahap lagi dalam kehidupan aku.. melangkah ke kehidupan di universiti. insyaallah. tiada yang mustahil dengan kasih sayang Allah. dan nak dekat tahun baru ni mesti la ada azam tahun baru. ohh, tu kemestian kot. so, this is my new 2012 resolution. azam tahun baru.

- nak dapat 9A+ SPM
- dapat melanjutkan pelajaran ke universiti atau pusat pengajian yang baik
- memperbaiki kelemahan diri dan menjadi insan yang lebih baik
- menjadi remaja perempuan Islam yang lebih baik
- gembira menjalani kehidupan

thats all.
harap dapat penuhi semuanya menjelang 2013..haha..

SELAMAT TAHUN BARU 2012.



Labels: ,



0 Comments:

Post a Comment


|