AinMokti
Ainmokti
Home About Stuffs Twitter instagram

owner


" my other world. for me to share about my life and passion. "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

wordless friday..
Friday 6 January 2012 • 00:21 • 2 comments



hey guys!! salam ary jumaat. hari aku macam biasa terpaksa menjalani rutin harian yang membosankan..apa yang aku buat untuk menghilangkan bosan ialah online, tengok tv, baca novel xpon tengok dvd drama korea. stakat ni aku dah abes tengok secret garden n city hunter. dua2 bezt tpi city hunter is the bezt among the bezt. sebab apa? sebab my lovely lee min ho ada. wahh!!! ncem gilar dya..aku suka tengok fighting scene dya.. nampak cool sangat2. x sia2 aku sokong dya sejak boy over flower dlu lagi. hahha..

Tumblr_lsiwi4g1al1r4424no1_500_large
my city hunter..lee min ho..

ok! tadi masa aku bukak blog ni tengok dekat dashboard, follower dah 50. wahh.thanks sgt. ya la bukan senang nk dpt 50 follower pon sebab aku ni bukan la sesiapa, blog pon ntah pa2 cuma crita pasai kehidupan pribadi aku ja. dulu masa dengan blog lama follower dah ramai. masa aku mula2 nak buat blog ni pernah terfikir, follower dah ramai nanti kalau buat blog baru kena mula dari zero. but its ok, aku tak kisah sebab aku dah tau tujuan aku berblogging cuma nak release tension.luahkan prasaan aku. nak kongsi crita. so, thanks to da follower yang sudi follow blog yang tak seberapa nyh..

have a nice weekend..

Labels: , , ,



2 Comments:

Blogger dHila said...

Ya Allah , saya obses bile tengok lee min Ho dalam city hunter , hah , macho giler ahh , akt luar siket jer macho ,

7 January 2012 at 12:25  
Blogger ainmokti said...

haha..tu la..cool sgt2..

8 January 2012 at 05:04  

Post a Comment


|