AinMokti
Ainmokti
Home About Stuffs Twitter instagram

owner


" my other world. for me to share about my life and passion. "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Ke Rumah Erni
Friday 13 July 2012 • 05:49 • 2 comments



Assalamualaikum and Hi! dah lama rasanya aku biarkan blog ni macam ni ja..so, harini baru ada peluang nak update sikit..tu pon aku just nak update pasal kisah 2 minggu lepas..aiyyyyyaaa! cita dh lama tapi baru nak update..sowkeyh* erm..haritu aku ada bagitau kan yang aku ada pegi Port Dickson..actually bukan untuk apa2 pon..saja ikut kawan sekumpulan balik rumah dia..memandangkan dia bagitau yang rumah dia dekat sangat dengan pantai.,.so, aku dengan muka xmalunya sambil buat muka kesia.."nak ikot! nak ikot!" hehe..dengan sorang lagi kawan sekuliah aku..syera..yang syera tu dah excited nak mandi laut..haha..lawak lahhh!...so, aku dengan tak malunya ikot lah ke PD...

esoknya, awal2 pagi lagi around 8.30 pagi camtu la kot kami pegi mandi laut...dengan muka baru bangun tidur..ahaha...*kantoi...so, xnak cakap banyak..biar gambar yg mnceritakan sgalanya...hahha..*ayat xley blah..

ni lah erni..kami ikot dia lah..untungnya rumah dekat pantai..thanks atas layanan yang sgt baik..u're shooo sweettt..


muka boring..mula2 ingat tak nak main air laut..tapi lepas tu..redah je la..

aku dan syera..groupmate..sgt2 baik..nice to know you friend...^_^


and last pic..


 insyaallah next entry akan update cita yg lebeyh freshh..xda la mcm ni dh 2 mnggu baru nk update..hehe

p/s: sorg2 ni kat bilik..roommate kuar dgn kwn dya la plak..sunyinya..:(

ikhlas..Ain








Labels: ,



2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wah ain seronoknya!! ..Wei hang dah pasang lagu malay ye sekarang..hehehe.. =D

14 July 2012 at 05:55  
Blogger ainmokti said...

ha la..nk berjiwang skali skala..hehe

14 July 2012 at 10:09  

Post a Comment


|