AinMokti
Ainmokti
Home About Stuffs Twitter instagram

owner


" my other world. for me to share about my life and passion. "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

He's always with me..
Monday 16 July 2012 • 09:34 • 0 comments



Assalamualikum and hi...jam dah menunjukkan pukul 12.15 waktu aku menaip entry ni...fuhh, mlm ni tetiba aku tak rasa mengantuk plak..ang aku tak da mood nk study...*eh, study kena ikut mood ka? WTH! erm, so aku decide nk post something kat blog ni..nothing serious but only a thing bout me..Alhamdulillah, aku masih di Pusat Asasi Sains Universiti Malaya...masuk harini dh 17.7.2012..thats mean dh nak dekat 2 bulan aku kat sini..macam2 yang dh aku lalui..bermula dari awal aku masuk, aku menjalani kehidupan aku di sini dengan sorang kawan yang sangat aku sayang..Anys..but now, she's not here anymore..doing foundation at KMKN..good luck dear..whereever we are, we're still bestfriend..1st week tanpa dia..aku rasa lost sgt2..aku dh malas nk makan kat cafe sebb setiap kali aku ke cafe aku terpandang meja yg slalu kami lepak, mkn2 aku tringat dia..aku jugak slalu ingat waktu2 kami sama2..share's story and thought together, laughter, cries..everything..baru aku sedar ang sorang kawan yang baik..aku sedih sebab kita dah berjauhan tapi aku happy untuk ang..yeahh, and now i know why people say friends are important persons in our life..that's really true..

aku and anys..memories..

so, lets close the story bout anys..hehe...aku nak cita pasal aku..y? y? y? aku malas sanagt? aku tengok org lain rajin je..aku ni nak siap ttutorial, lab report punyalah lambat...nak study..alahaiii, aku nak tunggu balik rumah dulu baru nak study..AIN! kenapa macam ni? berubah la..kata nak 4 flat..yeahh..i must change! Aminn...tapi kadang2 dalam sesibuk aku menyiapkan semua tu, sesibuk aku memikirkan study, kadang2 trasa kosong ja hari2 ni....macam mana ni?? kadang2 aku xada keyakinan untuk menempuh hari2 aku disini..mampukah aku? tapi, aku cuba ja kuatkan semangat..*saja nak bagi sedap aty sendiri* aku boleyh..insyaallah..aku tak ada sesiapa di sini untuk aku bergantung harap..hanya Allah..peneman aku...sentiasa di sisi aku..*bersyukur*..

ok la, aku tak nak merepek lebih2..tapi sebelum tu nk berkongsi kegembiraan..Jumaat ni aku nak balik Kedah..tak sabarnya..nak jumpa mak, ayah, kak n family...semoga hari2 aku lepas ni lebih bermakna...aminn..

p/s: mid sem test lagi 2 minggu..nervous! fighting!


ikhlas..ain..


0 Comments:

Post a Comment


|