AinMokti
Ainmokti
Home About Stuffs Twitter instagram

owner


" my other world. for me to share about my life and passion. "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

words from heart..
Sunday 28 July 2013 • 06:52 • 0 comments



Assalamualaikum.. Alhamdulillah esok dah nak masuk 20 hari puasa.. cepatnya masa berlalu..  lagi 10 hari nak raya.. means, tinggal lagi lebih kurang sebulan untuk aku start study lagi.. ohho, memang cepat gila masa berlalu.. rasa macam semalam habis sekolah menengah.. and less than two month i'm gonna university student.. tahun depan dah nak masuk 20.. lols kalau di korea umur 20 ni diorang akan celebrate sempena dah jadi adult.. maksudnya dah takda lagi no 1 kat depan tu.. takpa, aku tetap bersyukur sebab masih diberi peluang hidup..Alhamdulillah..

hurm, banyak benda yang nak kena settle tapi belum disettlekan.. medical checkup, borang tu borang ni. buat salinan itu ini, kena sahkan lagi.. sesungguhnya aku bukanlah seorang yang suka berurusan rasmi ni.. banyak barang nak kena sediakan sebelum mula study ni.. insyaallah semua akan siap tepat pada masanya.. sebenarnya aku ni jenis yang suka berlengah jugak.. tapi terima kasih dan bersyukur sebab ada mak yang selalu ingatkan.. "kena siapkan cepat, nanti senang".. yalah, betul lah tu..

aha, teringat pulak dekat kawan aku sorang tu anys.. sory anys, aku lupa nk contact.. barang yang aku belikan untuk hang pon tak terbagi lagi.. aishh, silap aku jugak ni.. rasa bersalah gila..

ok lah, rasa macam dah banyak membebel kat sini.. nanti2 update lagi..

p/s: lagu blog dah tukar, kalini lagu i'm sorry by beast.. beast buat comeback album baru dengan lagu shadow, sangat cool tapi aku prefer lagu ni lag..hinggggggg ^_^

till then xoxo.. ain




0 Comments:

Post a Comment


|