AinMokti
Ainmokti
Home About Stuffs Twitter instagram

owner


" my other world. for me to share about my life and passion. "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

here i am
Friday 26 July 2013 • 01:01 • 0 comments



Assalamualaikum.. bismillahhirrahmanirrahim... dah lama gila x update post di blog ni.. kalau tengok last entry ialah pada 16 julai 2012.. gila tak lama?? dah setaun dah update.. so, for past few days i decided to write on my blog again.. tapi mula mula tu tengok macam ada yang tak kena ja blog aku ni.. jadi aku decide nak ubah la sana sini sikit.. last2 jadinya macam ni la.. Alhamdulillah, syukur sebab masih diberi peluang untuk hidup, menulis di blog ni.. dalam setaun ni banyak sangat benda yang jadi.. dalam last entry aku ada cerita pasal life aku di Pasum.. tapi sekarang, Alhamdulillah aku dah graduates dengan jayanya di Pusat Asasi sains Universiti malaya sesi 2012/2013.. Pasum awesome gila!!!! haha..

kalau dulu, masa first masuk Pasum rasa akward gila,, tak best la, stress la semua ada.. tapi skarang ni bila dah tamat Pasum, rindu lah pulak kat kawan2 semua..

aha! satu lagi news.. 1 september nanti aku akan daftar masuk untuk sambung degree di universiti Malaya in Sarjana Muda Sains (Bioteknologi).. insyaallah, i'm a future biotechnologist... aminn..

disebabkan banyak sangat benda yang aku termiss dalam masa setaun ni so aku decide nak buat entry throwback pasal life aku di pasum..  jadi entry2 yang selepas ni mungkin akan banyak gambar dan mengimbau kenangan lalu..


till then, xoxo.. ain



0 Comments:

Post a Comment


|