AinMokti
Ainmokti
Home About Stuffs Twitter instagram

owner


" my other world. for me to share about my life and passion. "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Throwback : last paper day..( girls day)
Thursday 22 August 2013 • 21:53 • 0 comments



Assalamualaikum and hi!! harini ada mood pulak nak menaip entry di blog ni.. tadi masa tengah tengok2 balik gambar masa pasum dulu, rasa macam nak share pulak gambar2 masa last paper final exam haritu.. bila tengok balik gambar2 tu , aku still boleh ingat dengan jelas apa yang aku buat waktu tu..

so, beforehand aku dengan kawan2 aku (my girls) dan plan nak jenjalan after last paper tu..tapi sebelum tu kena la habiskan exam dulu..

after exam..with classmates..
aha, kelas aku memang laki 3 orang ja.. sorang lagi hilang tah kemana..

freestyle..

so, after exam, aku dan kawan2 pon siap2 suma.. and maka bermulalah girls day out kita.. yeayy!!
first, kitorang decide nak g karaoke kat mana tah tapi disebabkan nanti jauh nak kena patah balik ke i-city jadi kitorang decide kita karok ja di REDBOX  Karaoke ioi Mall..

azii tengah feeling tuh.. haha


giliran aku pulak.. lagu apa tah..

azii lagi..

azii berduet dengan nabilah

ain pulak..

so, after karok for few hours, btw kitorang bertolak lepas zohor jadi habis karok pon dah asar dah... after solat asar kitorang bertolak ke rumah nabilah yang memang dekat shah alam pon.. after makan malam and solat maghrib.. so i-city lah pulak.. 










muka letih masing2..

tu ja lah kot.. nanti letak gambar banyak2 berat pulak nak loading.. hahaha.. 
till then, xoxo ain..





0 Comments:

Post a Comment


|