AinMokti
Ainmokti
Home About Stuffs Twitter instagram

owner


" my other world. for me to share about my life and passion. "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

entry sesaja
Sunday 13 October 2013 • 09:05 • 0 comments



Assalamualaikum and Hi! sebenarnya takda motif nak menaip entry. tapi terasa nak menaip disebabkan dah lama tak update.. aku selalu macam ni kan kata nak update selalu tapi tak pun.. masalah kekangan masa yang melanda diri student seperti aku ni adalah merupakan salah satu sebabnya.. eh, skema pulak ayat aku ni.. minggu ni aku bercuti. Alhamdulillah selamat sampai rumah di Kedah ni untuk cuti Hari Raya Aidiladha ni.. tapi cutinya sekejap ja pon.. sob sob.. T_T raya kedua dah kena balik UM. tapi bersyukur lah kan sebab masih boleh balik cuti..

eh, tetiba eksited pulak nak raya.. padahal, lepas raya ni menimbun-nimbun test.. Masyaallah aku kat rumah ni masih melaghooo ja kejanya..hahaha.. kalau nak rilek-rilek kejap takpa kot kan?? hehe.. balik UM kite start study ok..kite promise! hehehe..

eh, sebelum tu nak update sikit gambar hari khamis haritu.. lambat betullah kan.. tapi better lah dari takda lansung.. hari khamis haritu ada Sembang Cekodok kat DTC.. malam tu ada Imam Muda Asyraf and Fizo Omar.. aku bersama Alia dan kak mimi menapak ke DTC seawal sebelum maghrib lagi. hehe..* nampak tak keeksitedtannya nak dapat baju free disitu..hahaha.. seperti dijanjikan dapat lah baju free.. hahaha..

balik tu dah dekat pukul 12 malam.. nasib ada bas..haha. tetiba alia ajak makan kimchi ramyun pulak. maka menapak lah kita ke seven college semata nak beli maggy cup tuh.. dapat jugak alhamdulillah tak la kebulur malam tu.. hahaha.. thanks alia temankan kite..

Alya and kak mimi(jiran bilik)

aku dan alia


tuan belog yang makin membesar horizontally.. puihhh!

p/s: masih mencari teman sejati. its hard to find one.. please be.. huh.....

ok, till next entry.. tentang raya maybe?  insyaallah..
xoxo ain.


0 Comments:

Post a Comment


|