AinMokti
Ainmokti
Home About Stuffs Twitter instagram

owner


" my other world. for me to share about my life and passion. "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Cerita yang sebulan punya..
Saturday 5 October 2013 • 03:03 • 0 comments



Assalamualaikum and Hi! dah lama rasanya tak update blog.. last update 22 august.. harini dah 5 october.. dah sebulan lebih.. Sepanjang bulan September banyak benda yang berlaku. yang paling penting sekali 1 september lah, hari aku daftar masuk University Malaya as degree student. Alhamdulillah dah selamat aku jadi degree student. aku mendaftar sebagai pelajar Ijazah Sarjana Muda Sains (Bioteknologi). Dan aku ditempatkan di Kolej Kediaman Tuanku Kursiah atau kolej kediaman ketiga (KKTK).

seminggu aku MHS, (Minggu Haluan Siswa). hah! banyak gila benda yg aku simpan tai tak terluah ni.. ermmmm, biarlah simpan ja lah terus kan. Minggu tu mingu yang paling hectic, paling letih, paling best.. hahaha.. semua bercampur baur.. takda banyak sangat gambar mhs sebab pemudahcara mahasiswa kolej kitorang tak bagi guna fon sepanjang mhs.. malam ja boleh guna. so ni jalah satu gambar dalam DTC (dewan tunku canselor). kredit to group freshie.


so 9 september aku pon mendaftar lah di fakulti pulak.. Fakulti Sains okayhhhh.. hahaha.. aku under institut Sains Biologi. dan lepas tu sempat la buat beberapa org kawan yang sama course and xsama course jugak..
lepas dua minggu aku balik kg.. haha.cuti 4 hari lah katakan , haruslah balik..
then, jumaat brapa hari bulan tah aku ada biotech interaction day.. haritu lah nak jumpa senior2 pon..haha
ada lah sikit gambar2nya.. dengan first year ja lah.. batch aku..

gambar tak ready.. cisss!!

semua mata pandang tah kemana..haha

lagi gambar tak ready

menang cabutan bertuah katekawwww, padahal dapat tumbler ja pon nak bergambar bagai.. 
p/s: gambar ni curik dari fb..hahaha

tapi sebelum tu ada minggu interaksi Kursiah.. yang kolej punya.. nampak sangat tak tersusun entry aku ni.. main taip ja mana yang ingat..
with alia, cousemate, kolejmate..haha



main game sarang labah2 apakah??

ok, skarang waktu untuk show off gambaq kawan2.. hahaha..
with lin and kyra.. eh aku tersepit.. n eh.. mana bella..


ain rustam yang susah sangat nak amek gambaq dia.

hanis and firah. coursemate suma ni
alya.. coursemate

last but not least.. my lovely roomate.. heheeee... afni..

k lah tu ja kot.. nanti update lagi. banyak lagi nk crita ni.. 
xoxo ain




0 Comments:

Post a Comment


|