AinMokti
Ainmokti
Home About Stuffs Twitter instagram

owner


" my other world. for me to share about my life and passion. "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Kembali menaip
Wednesday 29 January 2014 • 05:52 • 0 comments



Assalamualaikum and Hi! Alhamdulillah masih diberi kesempatan menaip ni.. dah lama kan x menaip.. sekarang tengah cuti semester 1.. Alhamdulillah sekali lagi dah berjaya habiskan semester 1 dengan jayanya.. (lah sangat) haha.. final exam dah sem 1 pon dah habis.. sekarang bercuti sebulan..
sepanjang masa x menaip ni banyak benda yang terjadi, pelbagai kegembiraan yang aku rasa.. bersyukur tak terhingga atas nikmat yang di beri.. dan dalam beberapa hari lagi insyaallah  akan berumur 20 tahun..

selalu sangat aku ulang ayat ni aku rasa, "cepatnya masa berlalu" ... memang selalu sangat. disebabkan aku tak nak setiap masa yang aku lalui tu aku rasa tersangat cepat dan membazir, aku berharap agar masa-masa tu dapat dimanfaatkan dengan sebaik mungkin.  
insyaalah..
semoga diri ini tak lalai.. 

p/s: baru dapat anak sedara yang pertama, dah jadi maksu dah ni..dah naik pangkat lah kita..hehehe..

till then, xoxo ain

Labels: ,



0 Comments:

Post a Comment


|