AinMokti
Ainmokti
Home About Stuffs Twitter instagram

owner


" my other world. for me to share about my life and passion. "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

semester 2
Sunday 23 February 2014 • 22:36 • 0 comments



Assalamualaikum and Hi!

dah seminggu semester ke 2 start. Alhamdulillah.. bersyukur tak terhingga sebab masih ada kesempatan untuk belajar, untuk hidup di bumi Allah ni, untuk merasai kebahagiaan.. result sem 1 pon dah keluar dan Alhamdulillah aku bersyukur walaupun masih banyak yang boleh aku perbaiki. dah 20 tahun dah pun aku sekarang. thanks kepada kawan2, family yang wish , yang mendoakan kebaikan, dan yg bagi hadiah. dah 20 tahun ni aku harap dapat la aku buat perubahan dalam hidup aku ni.kalau tak banyak pon sikit. ^_^

sem 1 dulu selalu sangat tak sempat nak update blog ni.. insyaallah sem 2 ni aku harap makin selalu la aku update blog.. seminggu sekali pon jadilah.. 
semester ni aku ambik sembilan subjek..
1. life processes
2. biology population
3 .biology organism
4. english speaking class
5. tamadun islam dan tamadun asia (TITAS)
6. hubungan etnik
7. kemahiran maklumat
8.introduction to science and technology
9. social engagement

semoga dipermudahkan segala urusan aku di semester 2. semoga dapat perform lebih baik dari semester 1. insyaallah. semoga dapat menjadi seorang biotechnologist yang dapat menyumbang sesuatu kepada masyarakat dan agama islam. insyaallah.. 

semoga setiap apa yang aku lakukan kerana Allah swt... i'm trying to be a better muslimah. insyaallah

Labels: , , ,



0 Comments:

Post a Comment


|