AinMokti
Ainmokti
Home About Stuffs Twitter instagram

owner


" my other world. for me to share about my life and passion. "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

My Love, Muhammad Adam Rifqi
Friday 4 April 2014 • 19:21 • 1 comments



Assalamualaikum and Hi!

sebenarnya entry ni dah lama nak dipublish. saja untuk tatapan diri sendiri dan kenangan. memang tu tujuan blog ni dibuat pon. untuk kenangan aku sendiri nanti bila dah tua-tua boleh baca balik..hehe..

ok berbalik pada tajuk entry ni. My Love, Muhammad Adam Rifqi. yes, he's the love of my life. anak saudara kesayangan. anak saudara yang aku tunggu-tunggu selama ni. hanya Allah yang tau betapa gembira, bahagia dan bersyukurnya Adam hadir dalam keluarga kami. owh, Adam ni anak kakak kesayangan aku..hehe

6.1.2014. Adam dilahirkan di Hospital Sultanah Bahiyah Alor Setar. tapi, aku takda waktu tu sebab aku di UM tengah study week. jadi, aku bukan antara orang yang terawal tengok Adam. dapat tengok adam pon melalui pic yg kak hantaq ja dan melalui whatsapp. 

he's just so tiny back then.. geramnya!!!

how can i not love you

ok maaf ni bukan maksu sengaja ok..

his eyes..melting~~

rambut dah cukur, adam dah botak..

adam dah pandai senyum

dah pandai tengok maksu

dah pandai buat muka.. 

dah pandai nak sembang.. 

esok 6.4.2014 genaplah Adam 3 bulan. happy 3 months birthday Adam..

Dear Adam, i hope u grow well, become a great man, a great son, (jadi anak yang soleh). for this time and forever, u'll always be my first son. i'll always love u. u should know that. i hope when u grow up u can read this and realise how much maksu love u. i'll always be there for u and u can always rely on. i want to meet u and our family again in Jannah. insyaallah.

till then. bye

Labels: , , , ,



1 Comments:

Blogger anys nadhilah said...

ee comel sangat !

22 May 2014 at 07:04  

Post a Comment


|